Yared
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • Organisationer har en tendens att växa. Eu var inte mer än en liten stål union för inte alls många år sedan, idag har de lika mycket inflytande som ländernas egna stater. Jag skulle hellre se en svag Nordisk union som skötte militären och domstolarna.
    jag anser att alla länder och etniska grupper ska styra sig själv. Makten ska vara så lokal som möjligt. Så därför gillar jag inte överstatliga projekt.
    Nationalstat är inte speciellt viktigt. Gränser och länder är konstruktioner. Det är bara en slump att de länder som finns idag existerar. Jag kan inte bry mig mindre om vilket land man är född i. Vad som är viktigt är det släktskapet som man kommer ifrån. Alla vi Européer har ett gemensamt ursprung, en gemensam historia och än snarlik kultur. Européer har alltid flyttat runt i Europa. Dock är icke Européer annorlunda. Dessa kan inte tas in i Europa utan att förändra Europa.
    Shhh! Quiet!

    Next you'll be leaking the fact myself and all the other furries are plotting to enslave humanity by forcing them to wear fursuits!

    ...Crap.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top Bottom