civ3 mac users fr

mag

Chieftain
je recherche des joueurs de CIV3 sous OS X capable de me donner des peities leçons sur le jeu en réseau je ne sais pas quoi et comment configuer le jeu et le mac .... "une nouille quoi" je ne désespère pas de trouver une âme charitable avec les newbies ! :D

Bienvenue à CivFanatics :)

Je pense que vous voudriez jouer Civ3 avec d'autres sur l'Internet. Il n'est pas possible de jouer avec Macintosh sur un réseau parce que c'est des possibilités seulement de la version "Play the World". Play the World n'a pas transféré à Macintosh :( . peut-être la version de "Conquests" pourra travailler à travers le réseau.

Veuillez pardonner mon mauvais français. Je suis Englais !

Comme AlanH l'a mentionné plus tôt, il n'est présentement pas possible de jouer en réseau avec un mac à civ3. Cependant plusieurs autres jeux ont cette capacité. Il serait agréable de savoir quel était votre réel objectif; civ3 ou autre chose?

Originally posted by AlanH
Veuillez pardonner mon mauvais français. Je suis Englais !

It is so rare to find an english speaking person who "dare" speak french that no matter what quality it might be, it is appreciated. ;)

Thanks for your encouragement. As I have worked for two different French parent companies in my career, gaining a basic understanding of French became a survival tactic. However, it atrophies very fast when you stop using it. But that's never inhibited me from making a fool of myself :rolleyes:

Don't worry, I'm also making a fool of myself by speaking and writing english... on daily basis, so one of these days I'll achieve something close to mastery of the english language!

But your English is far better than my French, otherwise we'd be having this conversation in French!

What a sign of superiority: Mac-civers that speak a lot of different tongues!!!
;)

Une enseigne de supériorité: jouers de Civilization sur le Mac que parlonne beaucops de languages!
:cool:

Ma che segno di distinzione: giocatori di Civilization su Mac che parlano un sacco di lingue diverse!
:rolleyes:

Utinam maiestatis signum possidemus: Macci Civitatisque utentes plurimas linguas dicentes!
:p

Que signo de superioridad: jugadores de Civilization por el Mac ese hablan muchas lenguas
:)

Ein Überlegenheit Zeichen: civ Spieleren das viele Züngen sprechend [??? - I'm learning it since a couple of week! Actually I don't understand almost nothing about Deutsch ... sorry.]
:confused:

Merci à tous .... thanks..... Danke.......gracias.......
gracie mille...........................

dommage pour le jeu en réseau... et Conquest çà tourne sous OS X ?

Non!!! C'est ça le plus drole...

En fait la bonne réponse c'est peut-être, mais nous ne le saurons que lorsque Conquest sera en vente et que ceux qui fond la conversion pour mac aurons décidé si c'est possible de le faire ou non. Mais je crois personnelement que si vous voulez jouer en réseau, la seul option est d'acheter un PeeSea...

Originally posted by nini1972
Ein Überlegenheit Zeichen: civ Spieleren das viele Züngen sprechend [??? - I'm learning it since a couple of week! Actually I don't understand almost nothing about Deutsch ... sorry.]
:confused:
Welch ein Zeichen der Überlegenheit: Civ-Spieler, die viele verschiedene Sprachen sprechen.

Enjoy learning German!

Originally posted by Padma
Moderator Action: While I applaud the diversity of civvers in general, and mac-civvers in particular, I must remind you that this forum is English-only. ;)
Please read the forum rules: http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=422889

So says the "European-American" Omaha town council member. ;) :teasing:

:p --Padma

Originally posted by mag
Merci du conseil... mais je reste fidèle à Apple..... on s'refait pas !

Wouah finally a few posts in french. No huge efforts to read. As everybody, i hope Conquest for the mac player

mag, what version of civ3 you have. 1.21 in french? or ugraded to 1.29b?
ça m'intéresse bcq.

Originally posted by hawai_74
Wouah finally a few posts in french. No huge efforts to read.
Altavista's BabelFish is your friend. However, rules are rules, and Padma has every right to chastise us. I grovel, suitably contrite, and I promise not to do it again :rolleyes:

Back
Top Bottom