Translation of Mods for Brazilian Portuguese

Rac

Prince
Para os falantes de Português:

Eu estive fazendo traduções a algumas semanas de alguns mods (e pretendo continuar fazendo) para português brasileiro e estou disponibilizando a primeira leva de traduções minhas como um presente de fim de ano a todos os falantes de português da comunidade! Atualmente estou deixando para download nesse link abaixo, juntamente com as instruções para instalação.

Tenho intenção de continuar traduzindo e disponibilizando os arquivos traduzidos nesse mesmo link. Se você encontrar algum erro ou quiser postar as suas próprias traduções aqui sinta-se a vontade para postar-las. Se você é o criador de alguns dos mods aqui traduzidos, pode acrecentarlos a sua versão oficial do mod,se quiser.

No momento a maoria dos mods traduzidos são do Antagonise, isso aconteceu por que eu usei as traduções em chinês dos mods dele para aprender a como traduzir, então gostaria de agradecer ele por me ensinar indiretamente.

Por fim, boas festas para quem estiver lendo esss thread ainda em 2017

Hello! This is thread dedicated to translations of Mods!
I've been doing translations for a few weeks of some Mods (and I intend to keep doing) to Brazilian Portuguese and I'm making the first batch of my translations available as an end-of-year gift to all Portuguese speakers in the community! Currently I am leaving to download in this link below, along with the instructions for installation.

Translations for Brazilian Portuguese

I intend to continue translating and making the translated files available on the same link. If you find any errors or you want to post your own translations here feel free to post them. If you are the creator of some of the mods translated here, you can add them to your official version of the mod, if you want.

At the moment most of the translated mods are from the Antagonise, this happened because I used the Chinese translations of his mods to learn how to translate, so I would like to thank him for teaching me indirectly.

Finally, happy holidays for those who are reading this thread still in 2017 :p

Back
Top Bottom